محیا محیا ، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

محیا جون

عشقم دوستت دارم....

1391/6/28 13:01
نویسنده : خاله مهدیه
565 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

من از عهد آدم تو را دوست دارم    از آغاز خلقت تو را دوست دارم

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح    سرودیم نم نم : تو را دوست دارم

نه خطی نه خالی نه خواب و خیالی   من ای حس مبهم تورا دوست دارم

بیا تا صـــــــدا از دل سنگ خیــزد      بگوییم با هم : تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد هم آواز با ما تو      را دوست دارم ٬ تو را دوست دارم

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

خاله به اندازه ی تمام دنیا دوستت دارم

محیا  گربه ی ملوس

محیا (میو میو میو) جیگرم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگار
25 خرداد 91 14:41
سلام مهدیه خوبی عزیزم وب قشنگی برای محیا درست کردی ...... محیا خیلی نازه ولی اینقدر که محیا رو دوست دارین لوس نشه عزیزم........... عزیزم مامان بابا رو سلام برسون دوست دارم امید وارم بعدا بتونم ببینمت...محیا رو حتما بوس کنی....
مامان اميرحسين كوچولو
25 خرداد 91 23:33
سلام عزيزم چطور شد منظورمو فهميدي؟؟ تونستي اهنگ مورد علاقتو بذاري ..؟؟
مامان نفس طلایی
26 خرداد 91 21:41
رضوانه جوووووووووووون...
2 تیر 91 14:18
مثل این که تا من نیام کسی از من خبری نمی گیره که مردم یا زنده ام.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا جون می باشد